Podstawowa działalność naszej firmy stanowi szeroko pojęta obsługa imprez paintballowych w tym:
firmowych spotkań integracyjnych, weekendów paintballowych dla klientów indywidualnych a także organizacja Turniejów Paintballowych.
I. Scenariusz rozgrywek.
Drużyny losują grupy. Preferowana ilość drużyn od 12 do 16. Drużyny składają się z 4 graczy ( w tym 1 rezerwowy ).
W każdej grupie zostaną rozegrane mecze każdy z każdym do jednego zwycięstwa.
Celem gry będzie zdobycie jak największej ilości punktów. Najlepsza drużyna z grupy awansuje do półfinałów.
Zwycięzcy walczą w finale o I miejsce, a przegrani o III miejsce.
II. W ramach oferty zapewniamy :
Kompletny strój, marker typu Tipmann, amunicje maskę ochronną, prowadzenie gry, sędziowanie, scenariusze.
Impreza może odbyć się na naszym polu paintaballowym lub w dowolnie wskazanym miejscu.
Teren boiska paintballowego ogrodzimy siatką i wyposażymy w przeszkody naturalne: baloty, worki, przeszkody drewniane itp.
Ustawienie siatki umożliwi bezpieczną obserwację zawodów.
Zapraszamy również Państwa na nasze pole paintballowe zlokalizowane w miejscowości Żurawiec k/Manieczek.
Zabawa odbywa się na urozmaiconym terenie: las, pole, domki drewniane.
Proponujemy dowolny sposób gry lub przygotowane uprzednio scenariusze:
Zdobyć FLAGĘ PRZECIWNIKA - W grze biorą udział 2 drużyny (o takiej samej liczbie graczy).
Każda z drużyn ma swoją flagę. Scenariusz polega na jak najszybszym zdobyciu flagi przeciwnika i obronie zawodnika ze swojej drużyny,
który niesie flagę. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza przejmie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej flagi.
OBRONA FORTU - W grze biorą udział 2 drużyny: drużyna broniąca, która za wszelką cenę musi obronić fort
(nie dopuści do dotknięcia flagi zawieszonej na forcie przez gracza drużyny atakującej) oraz drużyna atakująca,
która musi zdobyć fort przez dotkniecie flagi na nim zawieszonej.
UCIEKINIER - JEDEN NA WSZYSTKICH - Kto jest prawdziwym twardzielem? Jeden z was - uciekinier - wyrusza w teren uzbrojony po zęby
(pełen magazynek - 200 kul), po 5 minutach rusza pościg (każdy z goniących ma tylko 10 kul). Kto wygra?
Uciekinier za wszelką cenę musi przetrwać (nie dać się trafić). Łowcy muszą upolować uciekiniera.
OCHRONA VIP'A - W grze biorą udział 2 drużyny: ochrona VIP'a (powinna być w przewadze liczebnej) i terroryści.
Ochrona za wszelką cenę (nawet utraty szeregowych graczy) musi przeprowadzić VIPa jedną ze wskazanych tras z punktu A do B.
Terroryści (robiąc zasadzkę) muszą wyeliminować VIPa z gry. UWAGA: VIP WYPOSAŻONY JEST JEDYNIE W TARCZĘ OCHRONNĄ I NIE MOŻE STRZELAC.
W momencie, gdy VIP zostanie trafiony gra KOŃCZY SIĘ wygraną terrorystów.
Gry poprzedzone zostaną szkoleniem dotyczącym wszelkich zasad bezpieczeństwa.
W okresie letnim proponujemy również miejsce na ognisko i grill.